Nieuw Zeeland HERE WE COME!!

25 december 2023 - Amsterdam, Nederland

Welkom op mijn/ons reislog.

Sinds de vorige gedocumenteerde reis, door Indonesië, zijn we inmiddels 3 kleinkinderen rijker. Voordat we ons weer bezig gaan houden met het op passen op de derde, gaan we een andere grote wens van ons vervullen: We gaan een rondreis door Nieuw Zeeland maken. Met een huurauto gaan we over beide eilanden trekken en ontdekken.

Donderdag 28-12 vertrekken we naar Auckland waar we oud en nieuw gaan vieren; op 12-2 2024 zijn we weer thuis.

1. YVONNE/Eddy:
    25 december 2023
    Geweldig, doe het NU en niet LATER, geweldig, hele mooie reis wens ik jullie en ga genieten wat jullie gaan meemaken. Gezondheid en een liefdevol 2024.
  2. Ric:
    25 december 2023
    Nog een paar dagen voorpret en dan gaan! Veel plezier daar en heel veel indrukken op doen.
  3. Dilia van der Heem:
    25 december 2023
    O wat een leuk initiatief. Goede reis en geniet!
  4. Jeannette Van Oorspronk:
    25 december 2023
    Wauw wat een mooie reis gaan jullie maken. Veel plezier!
  5. Bernardette:
    25 december 2023
    Wat een heerlijk vooruitzicht en goed begin van 2024. Goede reis en veel plezier. We horen de verhalen graag begin maart. 😘
  6. Koen:
    25 december 2023
    ooit tien jaar geleden had ik (we) ook besloten om een wat langere vakantie te nemen en naar Nieuw Zeeland te gaan (en met een tussenstop op terugweg in Tokio).
    Heel erg de moeite waard.
    Zoek vooral de natuur op en alles wat er niet in Nederland is:
    oa. vulkanisch rond Taupo op het Noordereiland en de tropische dichtere regenwoud (voor zover niet gekapt) ten noorden van Auckland.

Of het hele Zuidereiland: wel stukje frisser, minder dicht bevolkt en natter dat eiland. En kampeer vooral op de campingplekken van hun staatsbosheer.
    En je kan niet alles zien in de 6 weken, daar is het land te uitgestrekt voor dus kies en sta ook eens een dag stil ;)
  7. Joke:
    GENIETEN!🍀🥰!
    Benieuwd naar jullie verhalen! Fijne reis!
  8. Martha:
    25 december 2023
    Wat een avontuur, maak er iets onvergetelijks van!
  9. Lea:
    27 december 2023
    Goede reis en vooral genieten van al het moois😘
  10. Bianca kloos:
    28 december 2023
    Wat een gaaf, avontuurlijk en coole reis gaan jullie maken. Heel veel plezier en Geniet! 🌞🌻🍀
  11. Arnold:
    28 december 2023
    Slaapplek nodig in Christchurch eventueel?
    Ook beter andere auto te huren op zuid eiland?
    Kanoën in de Tasman zee ( zuid eiland een aanrader
    Happy holidays and N Year
  12. Truus Wigger:
    31 december 2023
    Een mooie tijd in Nieuw Zeeland en geniet! Lieve groetjes Truus en Thijs
  13. Jeannette de Graaf:
    2 januari 2024
    Hopelijk verloopt alles zoals jullie het een beetje voor ogen hadden, geniet zoveel mogelijk
    wij eten dan vanavond wel oliebollen in de regen........